Oferty pracownicze corporate benefits
Warunki użytkowania platformy internetowej corporate benefits
1.1. Niniejsze warunki użytkowania (dalej jako: „Warunki użytkowania”) mają zastosowanie do platformy internetowej służącej prezentacji ofert skierowanych do pracowników (zwanej dalej „Platformą”).
1.2. Warunki użytkowania stanowią regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.).
1.3. Oferty publikowane na Platformie są skierowane wyłącznie do użytkowników, którzy otrzymują oferty, kody lub kupony rabatowe, zniżki itp. jako konsumenci w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 1071 z późn. zm.) (dalej jako: „Kodeks cywilny”). Korzystanie z ofert w celach komercyjnych jest zabronione, w szczególności wyraźnie zakazuje się handlu towarami i usługami.
1.4. Operatorem Platformy jest spółka Corporate Benefits Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Inflancka 4, 00-189 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001134196, REGON: 540002558, NIP: 5253022023, adres e-mail: info@cb-pl.com, numer telefonu: +48 22 257 53 90, o kapitale zakładowym 500.000,00 PLN (dalej jako: „Corporate Benefits Poland” lub „Spółka”).
1.5. Niniejsze Warunki użytkowania są jedynymi warunkami, jakie obowiązują. Sprzeczne lub odmienne warunki korzystania z usług nie będą uznawane za wiążące, chyba że Corporate Benefits Poland wyraziła pisemną zgodę na ich obowiązywanie.
2.1. Korzystanie z Platformy jest możliwe po spełnieniu przez Użytkownika określonych wymagań technicznych wskazanych poniżej:
2.1.1. aktywne połączenie urządzenia (komputera stacjonarnego, laptopa, urządzenia mobilnego typu tablet, telefonu komórkowego typu smartfon) z Internetem, obsługa protokołu TLS 1.2 lub nowszego w ramach protokołu HTTPS;
2.1.2. prędkość Internetu nie powinna być mniejsza niż 1Mbps;
2.1.3. aktualną oraz poprawnie skonfigurowaną i zainstalowaną przeglądarkę internetową obsługującą wersję języka znaczników HTML5 oraz technologię kaskadowych arkuszy stylów (CSS3), nie starszą niż 2 lata, jak na przykład: Firefox, Safari, Microsoft Edge;
2.1.4. przeglądarkę internetową obsługującą JavaScript (oraz ECMAScript) oraz włączone pliki cookies.
2.2. W przypadku komputera stacjonarnego oraz laptopa, urządzenia te powinny spełniać dodatkowe wymogi techniczne, takie jak:
2.2.1. akceptowalne systemy operacyjne: Windows 7 SP1, macOS 10.13 (High Sierra), Linux 64-bit z X11;
2.2.2. procesor: Intel Pentium4 (z SSE2), AMD Athlon 64 lub porównywalny;
2.2.3. minimalna pamięć RAM: 1 GB (zalecane 2 GB dla systemów 64-bitowych);
2.2.4. wymagane 300 MB wolnego miejsca na uruchomienie przeglądarki i pamięć podręczną;
2.2.5. rozdzielczość ekranu: 1024 x 768 pikseli.
2.3. W przypadku urządzeń mobilnych konieczne jest spełnienie dodatkowych wymogów technicznych, takich jak:
2.3.1. w przypadku systemu operacyjnego Android: wymagana wersja 5.0 (Lollipop) lub nowsza;
2.3.2. w przypadku systemu operacyjnego iOS: wymagana wersja 12 lub nowsza;
2.3.3. minimalny procesor: ARMv7 (32-bit);
2.3.4. minimalna pamięć RAM: 512 MB (zalecana – 1 GB);
2.3.5. 100 MB wolnej pamięci masowej dla aplikacji i pamięci podręcznej;
2.3.6. rozdzielczość ekranu: 480 x 800 pikseli, co najmniej 4-calowa przekątna ekranu.
2.4. Użytkownik korzystając z Platformy poprzez połączenie z siecią Internet o publicznym charakterze może być narażony na zagrożenia związane z chęcią przejęcia przez osoby nieuprawnione jego danych dostępowych do Platformy i/lub osobowych celem ich modyfikacji i nieuprawnionego wykorzystania w przyszłości. W przypadku wystąpienia powyższych sytuacji odpowiedzialność Spółki jest wyłączona. Użytkownicy powinni zastosować odpowiednie środki ostrożności podczas korzystania z Internetu, aby zapobiec oraz zminimalizować ryzyko wystąpienia ewentualnych zagrożeń. W tym celu Corporate Benefits Poland rekomenduje instalację programu antywirusowego oraz programu zabezpieczającego dane osobowe Użytkowników podłączonych do sieci Internet.
3.1. Platforma służy prezentacji towarów i usług, ofert, kodów, kuponów rabatowych, zniżek itp. (dalej jako: „Oferty”). przez podmioty trzecie (dalej jako: „Dostawca” lub „Dostawcy”), które dostępne są dla pracowników firm, członków stowarzyszeń lub związków (dalej jako: „Użytkownik” lub „Użytkownicy”). Wyżej wymienione towary i usługi można kupić lub zrealizować poza Platformą na stronach internetowych Dostawców. Corporate Benefits Poland udostępnia Platformę, która służy jedynie prezentacji towarów i usług Dostawców. Spółka nie jest sprzedawcą prezentowanych towarów i usług.
3.2. Zgodnie z oświadczeniem złożonym wobec Corporate Benefits Poland, Dostawcami są spółki w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego oraz art. 4 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 236 z późn. zm.) (dalej jako: „Prawo przedsiębiorców”). Można je zidentyfikować po wyświetlanych logo. Ponadto każda strona internetowa Dostawcy, do której można uzyskać dostęp za pośrednictwem Platformy, posiada notę prawną z odpowiednimi informacjami na jego temat. Prawa własności intelektualnej publikowanych przez Dostawców treści, a wyświetlanych na Platformie pozostają własnością danego Dostawcy.
3.3. Umowy zakupu towarów lub innych usług (dalej jako: „Umowa” lub „Umowy”) zawierane są poza Platformą pomiędzy Użytkownikiem a Dostawcami.
3.4. Za treść oraz prezentację towarów i usług oferowanych na Platformie wyłączną odpowiedzialność ponoszą poszczególni Dostawcy. Dostawca decyduje również według własnego uznania, czy ograniczyć czasowo i/lub ilościowo swoje rabaty, towary i usługi. Corporate Benefits Poland nie przeprowadza weryfikacji publikowanych przez Dostawców treści. Dlatego też Corporate Benefits Poland nie ponosi żadnej odpowiedzialności za poprawność oraz dokładność publikowanych przez Dostawców informacji ani ich zdolności do świadczenia usług. Zastrzega się możliwość wystąpienia błędów i zmian.
4.1. Korzystanie z zasobów Platformy wymaga rejestracji oraz założenia konta przez Użytkownika. Udostępnienie Platformy Użytkownikowi jako konsumentowi realizowane jest nieodpłatnie.
4.2. Rejestracja wymaga podania stałego adresu e-mail. Podanie tzw. „adresu jednorazowego”, który jest ważny tylko tymczasowo, jest wyraźnie zabronione. Takie adresy nadawane są innym osobom po „usunięciu” Użytkownika z Platformy, co mogłoby umożliwić osobom nieupoważnionym uzyskanie dostępu do konta Użytkownika. W przypadku wystąpienia powyższych sytuacji odpowiedzialność Spółki jest wyłączona.
4.3. Po przesłaniu przez Użytkownika formularza rejestracyjnego online, Corporate Benefits Poland wysyła Użytkownikowi wiadomość zawierającą kod aktywacyjny na podany podczas rejestracji adres e-mail. Wiadomość ta stanowi ofertę Corporate Benefits Poland skierowaną do Użytkownika w celu zawarcia umowy użytkowania Platformy w oparciu o niniejsze Warunki użytkowania (dalej jako: „Umowa użytkowania”). Użytkownik akceptując ofertę Corporate Benefits Poland, Warunki użytkowania oraz politykę prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Spółkę zawiera Umowę użytkowania poprzez wprowadzenie kodu aktywacyjnego na Platformie. Zawarcie Umowy użytkowania potwierdzone jest formularzem rejestracyjnym Użytkownika.
4.4. Umowa użytkowania, czyli formularz rejestracyjny Użytkownika, przechowywana jest przez Corporate Benefits Poland. Umowa użytkowania zostanie przesłana Użytkownikowi drogą elektroniczną na podany podczas rejestracji adres e-mail niezwłocznie po zakończeniu procesu rejestracji. Użytkownik może przeglądać dane zapisane na Platformie na swoim profilu Użytkownika w zakładce „Moje dane”. Użytkownik może w każdej chwili uzyskać dostęp do Warunków użytkowania, wydrukować, pobrać lub zapisać je za pośrednictwem linku „Warunki użytkowania” udostępnionego na Platformie, jednak zawsze wyłącznie w aktualnej wersji. Starsze wersje nie są dostępne na Platformie.
4.5. Umowa użytkowania zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
4.6. Umowa użytkowania może zostać zawarta w języku polskim lub angielskim.
4.7. Aby móc korzystać z Platformy, Użytkownicy muszą mieć ukończone 18 lat albo okazać zgodę rodziców bądź opiekunów prawnych.
5.1. Oferty dostępne na Platformie skierowane są wyłącznie do pracowników firm, którym Platforma została udostępniona przez Corporate Benefits Poland. Użytkownicy niespełniający tych wymagań nie są uprawnieni do korzystania z Platformy. Jeżeli Oferty publikowane na Platformie zostaną wykorzystane ze złamaniem powyższych warunków, Corporate Benefits Poland może podjąć stosowne kroki określone w punktach 5.4. i 7.2. niniejszych Warunków użytkowania wobec tych Użytkowników (kara umowna, odszkodowanie, wypowiedzenie, zablokowanie).
5.2. Oferty są skierowane wyłącznie do Użytkowników, którzy otrzymują oferty, kupony lub kody rabatowe, zniżki itp. jako konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego. Zabrania się używania ofert, kuponów lub kodów rabatowych w celach komercyjnych, w szczególności ich komercyjnego zakupu, komercyjnego oferowania lub komercyjnej odsprzedaży produktów nabytych po obniżonej cenie. Corporate Benefits Poland podkreśla, że naruszenie tych zasad może prowadzić do roszczeń odszkodowawczych również ze strony Dostawców względem Użytkowników.
5.3. Dowód udzielenia upoważnienia do korzystania z Platformy zgodnie z punktem 5.1. stanowi podanie przez Użytkownika adresu e-mail w domenie odpowiedniej spółki, której Platforma została udostępniona (dalej jako: „spółka” lub „spółki”), lub wprowadzenie Ofert, które zostały przekazane spółce do poufnej dystrybucji wyłącznie wśród pracowników. Corporate Benefits Poland zastrzega sobie prawo do zgłaszania nieuprawnionego użycia przez osoby nieuprawnione lub publicznego udostępnienia Ofert przez Użytkowników.
5.4. Użytkownik w przypadku zawinionego naruszenia postanowień:
5.4.1. pkt 1.3. (korzystanie z Platformy i jej ofert w celach komercyjnych);
5.4.2. pkt 5.1. (korzystanie z Platformy bez statusu pracownika spółki, której Corporate Benefits Poland udostępniła Platformę);
5.4.3. pkt 5.2. zdanie 2 (komercyjny zakup, komercyjne oferowanie lub komercyjna odsprzedaż towarów nabytych po obniżonej cenie) lub
5.4.4. pkt 5.3., zdanie 2. (publiczne udostępnianie kodów dostępu);
niniejszych Warunków użytkowania, zobowiązany jest do zapłaty kary umownej na rzecz Corporate Benefits Poland, w wysokości 500,00 EUR (słownie: pięćset euro 0/00) za każdy stwierdzony przypadek naruszenia.
Corporate Benefits Poland zastrzega sobie wyraźnie prawo do dochodzenia dalszych roszczeń odszkodowawczych i uzupełniających. Mogą one znacznie przekroczyć podaną wyżej kwotę. W przypadku ponownego stwierdzenia naruszenia kara umowna wynosi 2.000,00 EUR (słownie: dwa tysiące euro 0/00). Kara umowna zostanie zaliczona na poczet dalszych roszczeń odszkodowawczych Corporate Benefits Poland.
5.5. Użytkownik ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Corporate Benefits Poland, jeśli zakończy pracę w spółce przypisanej do Platformy. Z momentem rezygnacji spółki z Platformy, wygasają również uprawnienia dostępowe Użytkownika oraz możliwość korzystania z Platformy.
5.6. Zabrania się Użytkownikom przekazywać swoich danych dostępowych innym osobom. Użytkownicy zobowiązani są zachowywać swoje dane dostępowe w tajemnicy. Jeśli Użytkownik zauważy, że osoby trzecie weszły w posiadanie jego danych dostępowych, zobowiązany jest do ich natychmiastowej zmiany. Ponadto, jeśli zaistnieją przesłanki wskazujące na nadużycie konta Użytkownika przez osoby trzecie, jest zobowiązany natychmiast poinformować o tym fakcie Corporate Benefits Poland drogą elektroniczną na adres e-mail: support@cb-pl.com
5.7. Korzystając z zasobów Platformy Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa powszechnie obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym także postanowień Warunków użytkowania. Użytkownikowi zabrania się umieszczać, przekazywać i rozpowszechniać treści zabronionych przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności treści o charakterze przestępczym, obraźliwych, wprowadzających w błąd lub mogących narazić na szkodę Corporate Benefits Poland, Dostawców, innych Użytkowników lub osoby trzecie.
5.8. Corporate Benefits Poland zastrzega sobie prawo do wyłączenia Użytkownika z dalszego korzystania z Platformy w przypadku naruszenia postanowień pkt 5.
6.1. Oferty i warunki handlowe Dostawców dostępne na Platformie oparte są na warunkach dla klientów korporacyjnych i warunkach korporacyjnych, które poszczególni Dostawcy udzielają wyłącznie upoważnionym Użytkownikom Platformy. W związku z tym Oferty i warunki handlowe mogą być udostępniane wyłącznie upoważnionej grupie Użytkowników Platformy.
6.2. Oferty oraz warunki handlowe są ściśle poufne i nie mogą być udostępniane osobom trzecim. Stanowią tajemnicę handlową Corporate Benefits Poland. Użytkownikowi wyraźnie zabrania się przekazywania kuponów lub kodów rabatowych uzyskanych za pośrednictwem Platformy osobom trzecim. W szczególności zabrania się publikacji tych kuponów lub kodów rabatowych w Internecie lub ich sprzedaży za pośrednictwem platform internetowych lub w sposób konwencjonalny. Zakaz ten obejmuje również publiczne powielanie i rozpowszechnianie przez Użytkownika zrzutów ekranu kuponów lub kodów rabatowych Corporate Benefits Poland.
6.3. W przypadku naruszenia postanowień pkt 6.2. (zakaz publicznego powielania i rozpowszechniania kuponów lub kodów rabatowych) Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Corporate Benefits Poland kary umownej w wysokości 500,00 EUR (słownie: pięćset euro 0/00) za każde stwierdzone naruszenie. Corporate Benefits Poland zastrzega sobie prawo do dochodzenia dalszych roszczeń odszkodowawczych i uzupełniających. Mogą one znacznie przekroczyć wspomnianą wyżej kwotę. W przypadku ponownego naruszenia minimalna kara wynosi 2.000,00 EUR (słownie: dwa tysiące euro 0/00). Kara umowna zostanie zaliczona na poczet dalszych roszczeń odszkodowawczych Corporate Benefits Poland.
6.4. Corporate Benefits Poland zastrzega sobie prawo do wyłączenia Użytkownika z dalszego korzystania z Platformy w przypadku naruszenia postanowień pkt 6.
6.5. Corporate Benefits Poland zastrzega, że wszelkie roszczenia z tytułu naruszeń niniejszego punktu będą dochodzone lub prawnie ścigane na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233 z późn. zm.).
7.1. Użytkownik może w każdej chwili bez podania przyczyny wypowiedzieć Umowę użytkowania poprzez usunięcie swojego konta Użytkownika za pomocą opcji menu „Usuń dostęp” na swoim profilu Użytkownika lub wypowiedzieć Umowę użytkowania poprzez powiadomienie o tym Corporate Benefits Poland w formie pisemnej (pocztą elektroniczną na adres e-mail: support@cb-pl.com, faksem lub listem tradycyjnym) bez zachowania okresu wypowiedzenia.
7.2. Corporate Benefits Poland ma prawo w każdej chwili rozwiązać Umowę użytkowania poprzez powiadomienie o tym Użytkownika w formie pisemnej z zachowaniem dwudniowego okresu wypowiedzenia oraz zablokować Użytkownikowi dostęp do Platformy z chwilą, gdy wypowiedzenie stanie się skuteczne.
7.3. W przypadku naruszenia punktów 1.3., 5.1., 5.2, 5.3. lub 6.2. niniejszych Warunków użytkowania Platformy internetowej, Corporate Benefits Poland jest uprawniona do zablokowania lub ograniczenia dostępu do konta Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym i bez uprzedzenia, w tym także do rozwiązania Umowy użytkowania. Możliwość dochodzenia dalszych roszczeń przez Corporate Benefits Poland pozostaje bez wpływu na powyższe.
7.4. Powyższe możliwości rozwiązania Umowy użytkowania nie naruszają prawa każdej ze stron do jej rozwiązania.
7.5. Po wypowiedzeniu lub rozwiązaniu Umowy użytkowania, konto Użytkownika oraz jego uprawnienia dostępowe do Platformy zostaną usunięte.
8.1. Użytkownik ma prawo odstąpić od Umowy użytkowania w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podawania przyczyny.
8.2. Użytkownik może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od zawarcia Umowy użytkowania. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy użytkowania powinno zostać złożone pisemnie i przesłane listem tradycyjnym, faxem lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: support@cb-pl.com Wzór formularza odstąpienia od Umowy użytkowania stanowi załącznik nr 1 do Warunków użytkowania.
8.3. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1796 z późn. zm.) o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
8.3.1. o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
8.3.2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
8.3.3. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
8.3.4. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
8.3.5. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
8.3.6. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
8.3.7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8.3.8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
8.3.9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
8.3.10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
8.3.11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
8.3.12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
8.3.13. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta;
8.3.14. o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.
9.1. Corporate Benefits Poland ponosi odpowiedzialność w przypadku umyślnego działania (w tym także podstępnego) i rażącego niedbalstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku innego rodzaju niedbalstwa Spółka ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku naruszenia istotnego zobowiązania umownego. Pod pojęciem istotnych zobowiązań umownych rozumie się te zobowiązania, które Umowa użytkowania przewiduje jako kluczowe dla Użytkownika zgodnie z jej celem lub których niewypełnienie uniemożliwia prawidłową realizację Umowy użytkowania, a Użytkownik może oczekiwać ich spełnienia.
9.2. W przypadku odpowiedzialności wynikającej z innego rodzaju niedbalstwa niż rażące niedbalstwo, odpowiedzialność ta ogranicza się do szkód, które były przewidywalne lub typowe w chwili zawarcia Umowy użytkowania. Odpowiedzialność za zagrożenie życia, obrażenia ciała lub pogorszenie zdrowia pozostaje wyłączona, podobnie jak odpowiedzialność niezależna od winy zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
9.3. W zakresie, w jakim odpowiedzialność Corporate Benefits Poland jest wyłączona lub ograniczona, dotyczy to również osobistej odpowiedzialności pracowników, przedstawicieli prawnych i podwykonawców Corporate Benefits Poland. Wszelkie ograniczenia odpowiedzialności dotyczą również wszelkich roszczeń prawnych (w tym deliktowych) i umownych, które wynikają z korzystania z Platformy lub z Umowy użytkowania.
10.1. Corporate Benefits Poland podejmuje starania mające na celu wybranie godnych zaufania oraz solidnych Dostawców, z którymi współpracuje. Corporate Benefits Poland nie ponosi jednak jakiejkolwiek odpowiedzialności za działania lub zaniechania Dostawców względem Użytkowników.
10.2. Corporate Benefits Poland nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zawarte umowy pomiędzy Dostawcą a Użytkownikiem.
10.3. Jakiekolwiek roszczenia oraz reklamacje związane z nienależytym wykonaniem umowy zawartej pomiędzy Użytkownikiem a Dostawcą, powinny być kierowane bezpośrednio do Dostawcy jako odpowiedzialnego za realizację łączącej strony umowy.
10.4. Postępowanie reklamacyjne dotyczące działania Platformy odbywa się drogą elektroniczną. Reklamacje można składać pocztą elektroniczną na adres: support@cb-pl.com Corporate Benefits Poland jest zobowiązana do udzielenia odpowiedzi w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
10.5. Jeżeli złożona przez Użytkownika reklamacja została uznana za niezasadną, a powód złożenia reklamacji nie został rozwiązany, Corporate Benefits Poland drogą elektroniczną w formie oświadczenia poinformuje Użytkowania o:
10.5.1. zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu albo
10.5.2. odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
11.1. Uznanie poszczególnych postanowień Warunków użytkowania za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Warunków użytkowania.
11.2. Corporate Benefits Poland ma prawo w dowolnym momencie zmienić Warunki użytkowania, w szczególności, w następujących przypadkach:
11.2.1. gdy zmianie ulegną przepisy prawne mające zastosowanie do treści Warunków użytkowania;
11.2.2. gdy organy państwowe nałożą na Spółkę określone obowiązki;
11.2.3. gdy będzie to konieczne ze względu na dodanie nowych lub zmianę dotychczasowych usług i/lub dysproporcję pomiędzy świadczeniem a świadczeniem zwrotnym;
11.2.4. gdy Warunki użytkowania ulegną zmianie na korzyść Użytkownika. Wówczas Użytkownik zostanie poinformowany o zmianie Warunków użytkowania z zastrzeżeniem możliwości wypowiedzenia Umowy użytkowania w dowolnym momencie. Jeżeli Użytkownik zaakceptuje nowe Warunki użytkowania, potwierdzając je przy następnym logowaniu, zmienione Warunki staną się częścią Umowy Użytkownika. Corporate Benefits Poland poinformuje Użytkownika o konsekwencjach prawnych. Natomiast odmowa wyrażenia zgody będzie równoznaczna z wypowiedzeniem Umowy użytkowania przez Użytkownika.
11.2.5. gdy zaistnieje konieczność usprawnienia działania Platformy, w tym wprowadzenia zmian funkcjonalnych i technicznych;
11.2.6. gdy zaistnieje konieczność zmian redakcyjnych treści Warunków użytkowania.
11.3. Zmiana Warunków użytkowania wchodzi w życie w terminie wskazanym przez Corporate Benefits Poland, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu powiadomienia Użytkownika o zaistniałych zmianach. W każdym przypadku Corporate Benefits Poland poinformuję Użytkownika o zmianie Warunków użytkowania publikując ich zmienioną treść na Platformie oraz wysyłając je na podany przez Użytkownika podczas rejestracji adres e-mail.
11.4. W przypadku braku akceptacji wprowadzanych do Warunków użytkowania zmian, Użytkownik może zrezygnować z dostępu do Platformy, niezwłocznie informując o tym Corporate Benefits Poland lub usuwając swoje konto Użytkownika jak zostało to przewidziane w pkt 7.1. Warunków użytkowania.
11.5. Do niniejszych Warunków użytkowania zastosowania mają polskie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, z wyłączeniem Konwencji ONZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów, nawet jeśli klient ma miejsce zamieszkania lub siedzibę firmy za granicą. Wybór prawa polskiego w odniesieniu do konsumentów obowiązuje tylko w zakresie, w jakim nie pozbawia ich ochrony zapewnionej przez przepisy kraju, w którym konsument ma swoje stałe miejsce zamieszkania.
11.6. Niniejsze Warunki użytkowania wchodzą w życie z dniem 1.09.2025
Last updated: 09.2025
Załącznik nr 1 do Warunków użytkowania
Wzór formularza oświadczenia o odstąpieniu od Umowy użytkowania