Oferty pracownicze corporate benefits

header_login_header_asset

rejestracja

Prosimy o wypełnienie wszystkich obowiązkowych pól oznaczonych *.

Proszę uzupełnić
Dane do rejestracji
Proszę uzupełnić
Proszę uzupełnić
Proszę uzupełnić
Proszę uzupełnić

Data urodzenia wykorzystywana jest tylko i wyłącznie do celów statystycznych.

Dane logowania

Po zakończeniu rejestracji na podany adres e-mail zostanie przesłany kod aktywacyjny. Po jego wpisaniu konto zostanie aktywowane i będą mogli się Państwo zalogować.

Proszę uzupełnić

Instrukcja dot. bezpiecznego hasła
Proszę użyć minimum 6 znaków.
Znaki powinny być kombinacją przynajmniej dwóch z poniższych opcji:
- małych liter (a-z);
- dużych liter (A-Z);
- cyfr (0-9);
- znaków specjalnych: _-/()+*.:,;#$%&=?! .

Proszę nie używać spacji.
Hasło określone jako „niewystarczająco bezpieczne” nie będzie akceptowane.

Dodatkowe wskazówki - aby utworzyć bardzo bezpieczne hasło należy:
- użyć kombinacji wszystkich czterech wskazanych powyżej opcji;
- zastosować więcej niż 12 znaków;
- zastosować więcej niż jeden znak specjalny.

Proszę wprowadzić hasło
Niewystarczająco bezpieczne Wystarczająco bezpieczne Bardzo bezpieczny
Hasła nie są identyczne
Proszę uzupełnić
Proszę uzupełnić

Państwa dane będą wykorzystywane zgodnie z naszą polityką prywatności.

Właśnie wysłaliśmy do Państwa wiadomość e-mail z kodem aktywacyjnym. Proszę wpisać kod aktywacyjny na stronie rejestracji. Państwa konto zostanie następnie aktywowane.

Jeśli nie otrzymali Państwo naszego maila z kodem aktywacyjnym, może to mieć następujące przyczyny:
- skrzynka odbiorcza jest pełna.
- nasza wiadomość trafiła do folderu spam/kosz.
- wiadomości w skrzynce odbiorczej nie zostały jeszcze zaktualizowane (proszę sprawdzić nowe wiadomości).
- w podanym adresie e-mail wystąpiła literówka. Chętnie ją poprawimy.

Jeśli po 10 minutach nadal nie otrzymali Państwo od nas wiadomości e-mail, prosimy o przesłanie wiadomości za pomocą formularza kontaktowego „Problemy z rejestracją”. Chętnie pomożemy Państwu w rejestracji.

Dział Obsługi Klienta corporate benefits

Problemy z rejestracją?

Prosimy o wypełnienie wszystkich obowiązkowych pól oznaczonych *.

Proszę uzupełnić
Proszę uzupełnić
Proszę uzupełnić
Proszę uzupełnić
Proszę podać swój adres e-mail.
Proszę uzupełnić
Proszę uzupełnić

Dziękuję!

Otrzymaliśmy Twoją prośbę i natychmiast ją rozpatrzymy!

Warunki użytkowania

Warunki użytkowania platformy internetowej corporate benefits 


1. Zakres obowiązywania


 1.1. Niniejsze warunki użytkowania (dalej jako: „Warunki użytkowania”) mają zastosowanie do platformy internetowej służącej prezentacji ofert skierowanych do pracowników (zwanej dalej „Platformą”). 

1.2. Warunki użytkowania stanowią regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.). 

1.3. Oferty publikowane na Platformie są skierowane wyłącznie do użytkowników, którzy otrzymują oferty, kody lub kupony rabatowe, zniżki itp. jako konsumenci w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 1071 z późn. zm.) (dalej jako: „Kodeks cywilny”).  Korzystanie z ofert w celach komercyjnych jest zabronione, w szczególności wyraźnie zakazuje się handlu towarami i usługami.

1.4.  Operatorem Platformy jest spółka Corporate Benefits Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Inflancka 4, 00-189 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001134196, REGON: 540002558, NIP: 5253022023, adres e-mail: info@cb-pl.com, numer telefonu: +48 22 257 53 90, o kapitale zakładowym 500.000,00 PLN (dalej jako: „Corporate Benefits Poland” lub „Spółka”). 

1.5.  Niniejsze Warunki użytkowania są jedynymi warunkami, jakie obowiązują. Sprzeczne lub odmienne warunki korzystania z usług nie będą uznawane za wiążące, chyba że Corporate Benefits Poland wyraziła pisemną zgodę na ich obowiązywanie. 


2. Wymagania techniczne 


2.1. Korzystanie z Platformy jest możliwe po spełnieniu przez Użytkownika określonych wymagań technicznych wskazanych poniżej: 

2.1.1.   aktywne połączenie urządzenia (komputera stacjonarnego, laptopa,   urządzenia mobilnego typu tablet, telefonu komórkowego typu smartfon) z Internetem, obsługa protokołu TLS 1.2 lub nowszego w ramach protokołu HTTPS; 

2.1.2.   prędkość Internetu nie powinna być mniejsza niż 1Mbps; 

2.1.3.   aktualną oraz poprawnie skonfigurowaną i zainstalowaną przeglądarkę internetową obsługującą wersję języka znaczników HTML5 oraz technologię kaskadowych arkuszy stylów (CSS3), nie starszą niż 2 lata, jak na przykład: Firefox, Safari, Microsoft Edge; 

2.1.4.   przeglądarkę internetową obsługującą JavaScript (oraz ECMAScript) oraz włączone pliki cookies. 

2.2. W przypadku komputera stacjonarnego oraz laptopa, urządzenia te powinny spełniać dodatkowe wymogi techniczne, takie jak: 

2.2.1.   akceptowalne systemy operacyjne: Windows 7 SP1, macOS 10.13 (High Sierra), Linux 64-bit z X11; 

2.2.2.   procesor: Intel Pentium4 (z SSE2), AMD Athlon 64 lub porównywalny; 

2.2.3.   minimalna pamięć RAM: 1 GB (zalecane 2 GB dla systemów 64-bitowych); 

2.2.4.   wymagane 300 MB wolnego miejsca na uruchomienie przeglądarki i pamięć podręczną; 

2.2.5.   rozdzielczość ekranu:  1024 x 768 pikseli. 


2.3. W przypadku urządzeń mobilnych konieczne jest spełnienie dodatkowych  wymogów technicznych, takich jak: 

2.3.1.   w przypadku systemu operacyjnego Android: wymagana wersja 5.0 (Lollipop) lub nowsza; 

2.3.2.   w przypadku systemu operacyjnego iOS: wymagana wersja 12 lub nowsza; 

2.3.3.   minimalny procesor: ARMv7 (32-bit); 

2.3.4.   minimalna pamięć RAM: 512 MB (zalecana – 1 GB); 

2.3.5.   100 MB wolnej pamięci masowej dla aplikacji i pamięci podręcznej; 

2.3.6.   rozdzielczość ekranu: 480 x 800 pikseli, co najmniej 4-calowa przekątna ekranu. 

2.4. Użytkownik korzystając z Platformy poprzez połączenie z siecią Internet o publicznym charakterze może być narażony na zagrożenia związane z chęcią przejęcia przez osoby nieuprawnione jego danych dostępowych do Platformy i/lub osobowych celem  ich modyfikacji i nieuprawnionego wykorzystania w przyszłości. W przypadku wystąpienia powyższych sytuacji odpowiedzialność Spółki jest wyłączona.  Użytkownicy powinni zastosować odpowiednie środki ostrożności podczas korzystania z Internetu, aby zapobiec oraz zminimalizować ryzyko wystąpienia ewentualnych zagrożeń. W tym celu Corporate Benefits Poland rekomenduje instalację programu antywirusowego oraz programu zabezpieczającego dane osobowe Użytkowników podłączonych do sieci Internet.


3. Zawartość Platformy i rola Corporate Benefits Poland

 

3.1. Platforma służy prezentacji  towarów i usług, ofert, kodów, kuponów rabatowych, zniżek itp. (dalej jako: „Oferty”). przez podmioty trzecie (dalej jako: „Dostawca” lub „Dostawcy”), które dostępne są dla pracowników firm, członków stowarzyszeń lub związków (dalej jako: „Użytkownik” lub „Użytkownicy”). Wyżej wymienione towary i usługi można kupić lub zrealizować poza Platformą na stronach internetowych Dostawców. Corporate Benefits Poland udostępnia Platformę, która służy jedynie prezentacji towarów i usług Dostawców. Spółka nie jest sprzedawcą prezentowanych towarów i usług. 

3.2. Zgodnie z oświadczeniem złożonym wobec Corporate Benefits Poland, Dostawcami są spółki w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego oraz art. 4 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 236 z późn. zm.) (dalej jako: „Prawo przedsiębiorców”). Można je zidentyfikować po wyświetlanych logo. Ponadto każda strona internetowa Dostawcy, do której można uzyskać dostęp za pośrednictwem Platformy, posiada notę prawną z odpowiednimi informacjami na jego temat. Prawa własności intelektualnej  publikowanych przez Dostawców treści, a wyświetlanych na Platformie pozostają własnością danego Dostawcy. 

3.3. Umowy zakupu towarów lub innych usług (dalej jako: „Umowa” lub „Umowy”) zawierane są poza Platformą pomiędzy Użytkownikiem a Dostawcami. 

3.4. Za treść oraz prezentację towarów i usług oferowanych na Platformie wyłączną odpowiedzialność ponoszą poszczególni Dostawcy. Dostawca decyduje również według własnego uznania, czy ograniczyć czasowo i/lub ilościowo swoje rabaty, towary i usługi. Corporate Benefits Poland nie przeprowadza weryfikacji publikowanych przez Dostawców treści. Dlatego też Corporate Benefits Poland nie ponosi żadnej odpowiedzialności za poprawność oraz dokładność publikowanych przez Dostawców informacji ani ich zdolności do świadczenia usług. Zastrzega się możliwość wystąpienia błędów i zmian. 


4. Rejestracja, zawarcie umowy, przechowywanie tekstu umowy i język umowy

 

4.1. Korzystanie z zasobów Platformy wymaga rejestracji oraz założenia konta przez Użytkownika. Udostępnienie Platformy Użytkownikowi jako konsumentowi realizowane jest nieodpłatnie. 

4.2. Rejestracja wymaga podania stałego adresu e-mail. Podanie tzw. „adresu jednorazowego”, który jest ważny tylko tymczasowo, jest wyraźnie zabronione. Takie adresy nadawane są innym osobom po „usunięciu” Użytkownika z Platformy, co mogłoby umożliwić osobom nieupoważnionym uzyskanie dostępu do konta Użytkownika. W przypadku wystąpienia powyższych sytuacji odpowiedzialność Spółki jest wyłączona. 

4.3. Po przesłaniu przez Użytkownika formularza rejestracyjnego online, Corporate Benefits Poland wysyła Użytkownikowi wiadomość zawierającą kod aktywacyjny na podany podczas rejestracji adres   e-mail. Wiadomość ta stanowi ofertę Corporate Benefits Poland skierowaną do Użytkownika w celu zawarcia umowy użytkowania Platformy w oparciu o niniejsze Warunki użytkowania (dalej jako: „Umowa użytkowania”). Użytkownik akceptując ofertę Corporate Benefits Poland, Warunki użytkowania oraz politykę prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Spółkę zawiera Umowę użytkowania poprzez wprowadzenie kodu aktywacyjnego na Platformie. Zawarcie Umowy użytkowania potwierdzone jest formularzem rejestracyjnym Użytkownika. 

4.4. Umowa użytkowania, czyli formularz rejestracyjny Użytkownika, przechowywana jest przez Corporate Benefits Poland. Umowa użytkowania zostanie przesłana Użytkownikowi drogą elektroniczną na podany podczas rejestracji adres e-mail niezwłocznie po zakończeniu procesu rejestracji. Użytkownik może przeglądać dane zapisane na Platformie na swoim profilu Użytkownika w zakładce „Moje dane”. Użytkownik może w każdej chwili uzyskać dostęp do Warunków użytkowania, wydrukować, pobrać lub zapisać je za pośrednictwem linku „Warunki użytkowania” udostępnionego na Platformie, jednak zawsze wyłącznie w aktualnej wersji. Starsze wersje nie są dostępne na Platformie. 

4.5. Umowa użytkowania zostaje zawarta na czas nieoznaczony. 

4.6. Umowa użytkowania może zostać zawarta w języku polskim lub angielskim. 

4.7. Aby móc korzystać z Platformy, Użytkownicy muszą mieć ukończone 18 lat albo okazać zgodę rodziców bądź opiekunów prawnych. 


5. Dostęp i korzystanie z Platformy. Konsekwencje naruszenia Warunków użytkowania. Kara umowna

 

5.1. Oferty dostępne na Platformie skierowane są wyłącznie do pracowników firm, którym Platforma została udostępniona przez Corporate Benefits Poland. Użytkownicy niespełniający tych wymagań nie są uprawnieni do korzystania z Platformy. Jeżeli Oferty publikowane na Platformie zostaną wykorzystane ze złamaniem powyższych warunków, Corporate Benefits Poland może podjąć stosowne kroki określone w punktach 5.4. i 7.2. niniejszych Warunków użytkowania wobec tych Użytkowników (kara umowna, odszkodowanie, wypowiedzenie, zablokowanie). 

5.2. Oferty są skierowane wyłącznie do Użytkowników, którzy otrzymują oferty, kupony lub kody rabatowe, zniżki itp. jako konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.  Zabrania się używania ofert, kuponów lub kodów rabatowych w celach komercyjnych, w szczególności ich komercyjnego zakupu, komercyjnego oferowania lub komercyjnej odsprzedaży produktów nabytych po obniżonej cenie. Corporate Benefits Poland podkreśla, że naruszenie tych zasad może prowadzić do roszczeń odszkodowawczych również ze strony Dostawców względem Użytkowników.  

5.3. Dowód udzielenia upoważnienia do korzystania z Platformy zgodnie z punktem 5.1. stanowi podanie przez Użytkownika adresu     e-mail w  domenie odpowiedniej spółki, której Platforma została udostępniona (dalej jako: „spółka” lub „spółki”), lub wprowadzenie Ofert, które zostały przekazane spółce do poufnej dystrybucji wyłącznie wśród pracowników. Corporate Benefits Poland zastrzega sobie prawo do zgłaszania nieuprawnionego użycia przez osoby nieuprawnione lub publicznego udostępnienia Ofert przez Użytkowników. 

5.4. Użytkownik w przypadku zawinionego naruszenia postanowień: 

5.4.1.   pkt 1.3. (korzystanie z Platformy i jej ofert w celach komercyjnych); 

5.4.2.   pkt 5.1. (korzystanie z Platformy bez statusu pracownika spółki, której Corporate Benefits Poland udostępniła Platformę); 

5.4.3.   pkt 5.2. zdanie 2 (komercyjny zakup, komercyjne oferowanie lub komercyjna odsprzedaż towarów nabytych po obniżonej cenie) lub 

5.4.4.   pkt 5.3., zdanie 2. (publiczne udostępnianie kodów dostępu); 
niniejszych Warunków użytkowania, zobowiązany jest do zapłaty kary umownej na rzecz Corporate Benefits Poland, w wysokości 500,00 EUR (słownie: pięćset euro 0/00) za każdy stwierdzony przypadek naruszenia. 

Corporate Benefits Poland zastrzega sobie wyraźnie prawo do dochodzenia dalszych roszczeń odszkodowawczych i uzupełniających. Mogą one znacznie przekroczyć podaną wyżej kwotę. W przypadku ponownego stwierdzenia naruszenia kara umowna wynosi 2.000,00 EUR (słownie: dwa tysiące euro 0/00). Kara umowna zostanie zaliczona na poczet dalszych roszczeń odszkodowawczych Corporate Benefits Poland. 


5.5. Użytkownik ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Corporate Benefits Poland, jeśli zakończy pracę w spółce przypisanej do Platformy. Z momentem rezygnacji spółki z Platformy, wygasają również uprawnienia dostępowe  Użytkownika oraz możliwość korzystania z Platformy. 

5.6. Zabrania się Użytkownikom przekazywać swoich danych dostępowych innym osobom. Użytkownicy zobowiązani są zachowywać swoje dane dostępowe w tajemnicy. Jeśli Użytkownik zauważy, że osoby trzecie weszły w posiadanie jego danych dostępowych, zobowiązany jest do ich natychmiastowej zmiany. Ponadto, jeśli zaistnieją przesłanki wskazujące na nadużycie konta Użytkownika przez osoby trzecie, jest zobowiązany natychmiast poinformować o tym fakcie Corporate Benefits Poland drogą elektroniczną na adres e-mail: support@cb-pl.com 

5.7. Korzystając z zasobów Platformy Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa powszechnie obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym także postanowień Warunków użytkowania. Użytkownikowi zabrania się umieszczać, przekazywać i rozpowszechniać treści zabronionych przez przepisy prawa powszechnie  obowiązującego,  w tym w szczególności treści o charakterze przestępczym, obraźliwych, wprowadzających w błąd lub mogących narazić na szkodę Corporate Benefits Poland, Dostawców, innych Użytkowników lub osoby trzecie.  

5.8. Corporate Benefits Poland zastrzega sobie prawo do wyłączenia Użytkownika z dalszego korzystania z Platformy w przypadku naruszenia postanowień pkt 5. 


6. Poufność Ofert. Kara umowna za przekazywanie Ofert 


6.1. Oferty i warunki handlowe Dostawców dostępne na Platformie oparte są na warunkach dla klientów korporacyjnych i warunkach korporacyjnych, które poszczególni Dostawcy udzielają wyłącznie upoważnionym Użytkownikom Platformy. W związku z tym Oferty i warunki handlowe mogą być udostępniane wyłącznie upoważnionej grupie Użytkowników Platformy. 

6.2. Oferty oraz warunki handlowe są ściśle poufne i nie mogą być udostępniane osobom trzecim. Stanowią tajemnicę handlową Corporate Benefits Poland. Użytkownikowi wyraźnie zabrania się przekazywania kuponów lub kodów rabatowych uzyskanych za pośrednictwem Platformy osobom trzecim. W szczególności zabrania się publikacji tych kuponów lub kodów rabatowych w Internecie lub ich sprzedaży za pośrednictwem platform internetowych lub w sposób konwencjonalny. Zakaz ten obejmuje również publiczne powielanie i rozpowszechnianie przez Użytkownika zrzutów ekranu kuponów lub kodów rabatowych Corporate Benefits Poland. 

6.3. W przypadku naruszenia postanowień pkt 6.2. (zakaz publicznego powielania i rozpowszechniania kuponów lub kodów rabatowych) Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Corporate Benefits Poland kary umownej w wysokości 500,00 EUR (słownie: pięćset euro 0/00) za każde  stwierdzone naruszenie. Corporate Benefits Poland zastrzega sobie prawo do dochodzenia dalszych roszczeń odszkodowawczych i uzupełniających. Mogą one znacznie przekroczyć wspomnianą wyżej kwotę. W przypadku ponownego naruszenia minimalna kara wynosi 2.000,00 EUR (słownie: dwa tysiące euro 0/00). Kara umowna zostanie zaliczona na poczet dalszych roszczeń odszkodowawczych Corporate Benefits Poland. 

6.4. Corporate Benefits Poland zastrzega sobie prawo do wyłączenia Użytkownika z dalszego korzystania z Platformy w przypadku naruszenia postanowień pkt 6. 

6.5. Corporate Benefits Poland zastrzega, że wszelkie roszczenia z tytułu naruszeń niniejszego punktu będą dochodzone lub prawnie ścigane na podstawie przepisów ustawy z dnia  16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233 z późn. zm.). 


7. Rozwiązanie Umowy użytkowania, zawieszenie, ograniczenie lub zmiana Oferty oraz usunięcie konta Użytkownika

 

7.1. Użytkownik może w każdej chwili bez podania przyczyny wypowiedzieć Umowę użytkowania poprzez usunięcie swojego konta Użytkownika za pomocą opcji menu „Usuń dostęp” na swoim profilu Użytkownika lub wypowiedzieć Umowę użytkowania poprzez powiadomienie o tym Corporate Benefits Poland w formie pisemnej (pocztą elektroniczną na adres e-mail: support@cb-pl.com, faksem lub listem tradycyjnym) bez zachowania okresu wypowiedzenia. 

7.2. Corporate Benefits Poland ma prawo w każdej chwili rozwiązać Umowę użytkowania poprzez powiadomienie o tym Użytkownika w formie pisemnej z zachowaniem dwudniowego okresu wypowiedzenia oraz zablokować Użytkownikowi dostęp do Platformy z chwilą, gdy wypowiedzenie stanie się skuteczne. 

7.3. W przypadku naruszenia punktów 1.3., 5.1., 5.2, 5.3. lub 6.2. niniejszych Warunków użytkowania Platformy internetowej, Corporate Benefits Poland jest uprawniona do zablokowania lub ograniczenia dostępu do konta Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym i bez uprzedzenia, w tym także do rozwiązania Umowy użytkowania. Możliwość dochodzenia dalszych roszczeń przez Corporate Benefits Poland pozostaje bez wpływu na powyższe. 

7.4. Powyższe możliwości rozwiązania Umowy użytkowania nie naruszają prawa każdej ze stron do jej rozwiązania.

7.5. Po wypowiedzeniu lub rozwiązaniu Umowy użytkowania, konto Użytkownika oraz jego uprawnienia dostępowe do Platformy zostaną usunięte.  

8. Odstąpienie od Umowy użytkowania

 

8.1. Użytkownik ma prawo odstąpić od Umowy użytkowania w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podawania przyczyny. 

8.2. Użytkownik może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od zawarcia Umowy użytkowania. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy użytkowania powinno zostać złożone pisemnie  i przesłane listem tradycyjnym, faxem lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: support@cb-pl.com Wzór formularza odstąpienia od Umowy użytkowania stanowi załącznik nr 1 do Warunków użytkowania. 

8.3. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1796 z późn. zm.) o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

8.3.1.   o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; 

8.3.2.   w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

8.3.3.   w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

8.3.4.   w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; 

8.3.5.   w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

8.3.6.   w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami; 

8.3.7.   w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8.3.8.   w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;

8.3.9.   w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

8.3.10.  o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

8.3.11.  zawartej w drodze aukcji publicznej; 

8.3.12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

8.3.13. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy  o prawach konsumenta; 

8.3.14. o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.


9. Ograniczenie odpowiedzialności

 

9.1.  Corporate Benefits Poland ponosi odpowiedzialność w przypadku umyślnego działania (w tym także podstępnego) i rażącego niedbalstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku innego rodzaju niedbalstwa Spółka ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku naruszenia istotnego zobowiązania umownego. Pod pojęciem istotnych zobowiązań umownych rozumie się te zobowiązania, które Umowa użytkowania przewiduje jako kluczowe dla Użytkownika zgodnie z jej celem lub których niewypełnienie uniemożliwia prawidłową realizację Umowy użytkowania, a Użytkownik może oczekiwać ich spełnienia. 

9.2. W przypadku odpowiedzialności wynikającej z innego rodzaju niedbalstwa niż rażące niedbalstwo, odpowiedzialność ta ogranicza się do szkód, które były przewidywalne lub typowe w chwili zawarcia Umowy użytkowania. Odpowiedzialność za zagrożenie życia, obrażenia ciała lub pogorszenie zdrowia pozostaje wyłączona, podobnie jak odpowiedzialność niezależna od winy zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. 

9.3. W zakresie, w jakim odpowiedzialność Corporate Benefits Poland jest wyłączona lub ograniczona, dotyczy to również osobistej odpowiedzialności pracowników, przedstawicieli prawnych i podwykonawców Corporate Benefits Poland. Wszelkie ograniczenia odpowiedzialności dotyczą również wszelkich roszczeń prawnych (w tym deliktowych) i umownych, które wynikają z korzystania z Platformy lub z Umowy użytkowania. 


10. Reklamacje 


10.1.  Corporate Benefits Poland podejmuje starania mające na celu wybranie godnych zaufania oraz solidnych Dostawców, z którymi współpracuje. Corporate Benefits Poland nie ponosi jednak jakiejkolwiek odpowiedzialności za działania lub zaniechania Dostawców względem Użytkowników. 

10.2.  Corporate Benefits Poland nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zawarte umowy pomiędzy Dostawcą a Użytkownikiem. 

10.3.  Jakiekolwiek roszczenia oraz  reklamacje związane z nienależytym wykonaniem umowy zawartej pomiędzy Użytkownikiem a Dostawcą, powinny być kierowane bezpośrednio do Dostawcy jako odpowiedzialnego za realizację łączącej strony umowy. 

10.4.  Postępowanie reklamacyjne dotyczące działania Platformy odbywa się drogą elektroniczną. Reklamacje można składać pocztą elektroniczną na adres: support@cb-pl.com Corporate Benefits Poland jest zobowiązana do udzielenia odpowiedzi w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. 

10.5.  Jeżeli złożona przez Użytkownika reklamacja została uznana za niezasadną, a powód złożenia reklamacji nie został rozwiązany, Corporate Benefits Poland drogą elektroniczną w formie oświadczenia poinformuje Użytkowania o: 

10.5.1. zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu albo 

10.5.2. odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 


11. Postanowienia końcowe


11.1.  Uznanie poszczególnych postanowień Warunków użytkowania za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Warunków użytkowania. 

11.2.  Corporate Benefits Poland ma prawo w dowolnym momencie zmienić Warunki użytkowania, w szczególności, w następujących przypadkach:  

11.2.1.   gdy zmianie ulegną przepisy prawne mające zastosowanie do treści Warunków użytkowania; 

11.2.2.   gdy organy państwowe nałożą na Spółkę określone obowiązki; 

11.2.3.   gdy będzie to konieczne ze względu na dodanie nowych lub zmianę dotychczasowych usług i/lub dysproporcję pomiędzy świadczeniem a świadczeniem zwrotnym; 

11.2.4.   gdy Warunki użytkowania ulegną zmianie na korzyść Użytkownika.  Wówczas Użytkownik zostanie poinformowany o zmianie Warunków użytkowania z zastrzeżeniem możliwości wypowiedzenia Umowy użytkowania w dowolnym momencie. Jeżeli Użytkownik zaakceptuje nowe Warunki użytkowania, potwierdzając je przy następnym logowaniu, zmienione Warunki staną się częścią Umowy Użytkownika. Corporate Benefits Poland  poinformuje Użytkownika o konsekwencjach prawnych. Natomiast odmowa wyrażenia zgody będzie równoznaczna z wypowiedzeniem Umowy użytkowania przez Użytkownika. 

11.2.5.   gdy zaistnieje konieczność usprawnienia działania Platformy, w tym wprowadzenia zmian funkcjonalnych i technicznych; 

11.2.6.   gdy zaistnieje konieczność zmian redakcyjnych treści Warunków użytkowania. 

11.3.      Zmiana Warunków użytkowania wchodzi w życie w terminie wskazanym przez Corporate Benefits Poland, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu powiadomienia Użytkownika o zaistniałych zmianach. W każdym przypadku Corporate Benefits Poland poinformuję Użytkownika o zmianie Warunków użytkowania publikując ich zmienioną treść na Platformie oraz wysyłając je na podany przez Użytkownika podczas rejestracji adres e-mail. 

11.4.   W przypadku braku akceptacji wprowadzanych do Warunków użytkowania zmian, Użytkownik może zrezygnować z dostępu do Platformy, niezwłocznie informując o tym Corporate Benefits Poland lub usuwając swoje konto Użytkownika jak zostało to przewidziane w pkt 7.1. Warunków użytkowania.

11.5.   Do niniejszych Warunków użytkowania zastosowania mają polskie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, z wyłączeniem Konwencji ONZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów, nawet jeśli klient ma miejsce zamieszkania lub siedzibę firmy za granicą. Wybór prawa polskiego w odniesieniu do konsumentów obowiązuje tylko w zakresie, w jakim nie pozbawia ich ochrony zapewnionej przez przepisy kraju, w którym konsument ma swoje stałe miejsce zamieszkania.  

11.6.    Niniejsze Warunki użytkowania wchodzą w życie z dniem 1.09.2025 




Last updated: 09.2025



Załącznik nr 1 do Warunków użytkowania

Wzór formularza oświadczenia o odstąpieniu od Umowy użytkowania













Polityka prywatności


I.      Nazwa i adres administratora danych

Administratorem danych w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) i innych krajowych przepisów o ochronie danych państw członkowskich, a także innych przepisów o ochronie danych, jest:

corporate benefits Poland Sp. z.o.o.
z siedzibą w Warszawie

ul. Inflancka 4 
00-189 Warszawa
Polska

tel.: +48 22 257 53 90
e-mail: info@cb-pl.com
strona www: https://www.corporate-benefits.pl

 

II. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

Należy pamiętać, że poniżej wskazany inspektor ochrony danych w Spółce corporate benefits GmbH jest właściwy w ramach korzystania z portalu https://getsix.benefitsatwork.pl. Informacje na temat inspektora ochrony danych Getsix można znaleźć na odpowiedniej stronie internetowej Spółki.

Z inspektorem ochrony danych spółki corporate benefits GmbH można skontaktować się pod adresem:

TÜV Informationstechnik GmbH

Mr. Colin Simbach

Grupa TÜV NORD

Bezpieczeństwo IT, bezpieczeństwo biznesu i prywatność

Langemarckstraße 20

45141 Essen

Telefon: +49 0201 8999 461

Fax:  +49 0201 8999 666

E-mail: privacyguard@tuvit.de


III. Ogólne informacje o przetwarzaniu danych

1. Zakres przetwarzania danych osobowych

Gromadzimy i wykorzystujemy dane osobowe naszych użytkowników wyłącznie w zakresie niezbędnym do zapewnienia funkcjonowania strony internetowej oraz naszych treści i usług. Gromadzenie i wykorzystywanie danych osobowych naszych użytkowników odbywa się co do zasady wyłącznie za zgodą użytkownika. Wyjątek stanowią przypadki, w których nie można uzyskać uprzedniej zgody z przyczyn faktycznych, a przetwarzanie danych jest dozwolone na podstawie przepisów prawa.

2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

W zakresie, w jakim uzyskujemy zgodę osoby, której dane dotyczą, na przetwarzanie danych osobowych, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

W przypadku przetwarzania danych osobowych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dotyczy to również operacji przetwarzania, które są niezbędne do podjęcia działań w celu zawarcia umowy.

W zakresie, w jakim przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, któremu podlega nasza Spółka, podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Jeśli przetwarzanie jest niezbędne do ochrony uzasadnionego interesu naszej Spółki lub strony trzeciej i jeśli interesy, podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą nie mają nadrzędnego charakteru, podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

3. Usuwanie danych i okres przechowywania

Dane osobowe osoby, której dane dotyczą, zostaną usunięte lub zablokowane, gdy tylko cel ich przechowywania przestanie mieć zastosowanie. Dane mogą być również przechowywane, jeśli zostało to przewidziane przepisami prawa europejskiego w rozporządzeniach UE, w przepisach prawa krajowego, ustawach lub innych przepisach, którym podlega administrator. Dane zostaną również zablokowane lub usunięte po upływie okresu przechowywania określonego w wyżej wymienionych normach, chyba że istnieje potrzeba dalszego przechowywania danych w celu zawarcia lub realizacji umowy.

 

IV.   Udostępnianie strony internetowej i tworzenie dziennika logów

1. Opis i zakres przetwarzania danych

Przy każdym wejściu na naszą stronę internetową nasz system automatycznie gromadzi dane i informacje z systemu komputera uzyskującego dostęp.

Gromadzone są następujące dane:

  • Informacje o typie i wersji używanej przeglądarki
  • System operacyjny użytkownika
  • Adres IP użytkownika
  • Data i godzina dostępu
  • Strony internetowe, do których system użytkownika uzyskuje dostęp za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Dane te są również przechowywane w plikach dziennika logów naszego systemu. Dane te nie są przechowywane razem z innymi danymi osobowymi użytkownika.

Podczas generowania kodu kuponu przechowujemy następujące dane osobowe przez 1 rok w celu ochrony przed niewłaściwym wykorzystaniem (np. odsprzedażą komercyjną):

  • Kod kuponu
  • Oferta
  • Portal firmowy, na którym oferowany jest kod kuponu
  • Imię
  • Nazwisko
  • Adres e-mail
  • Czas generowania (data i godzina)
  • Adres IP użytkownika.

2. Podstawa prawna przetwarzania danych

Podstawą prawną tymczasowego przechowywania danych i plików dziennika logów jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

3. Cele przetwarzania danych

Aby umożliwić dostarczenie strony internetowej na komputer użytkownika, niezbędne jest tymczasowe przechowywanie adresu IP przez nasz system. W tym celu adres IP użytkownika musi pozostać zapisany na czas trwania sesji.

Dane są przechowywane w plikach dziennika logów w celu zapewnienia funkcjonalności strony internetowej. Dane są również wykorzystywane do optymalizacji strony internetowej i zapewnienia bezpieczeństwa naszych systemów informatycznych. W tym kontekście dane nie są wykorzystywane w celach marketingowych.

Cele te stanowią również nasz uzasadniony interes w przetwarzaniu danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

4. Czas przechowywania

Dane są usuwane, gdy tylko przestaną być potrzebne do realizacji celu, dla którego zostały zgromadzone. W przypadku gromadzenia danych w celu udostępniania strony internetowej ma to miejsce po zakończeniu danej sesji.

Dane mogą być też zapisywane. W takim przypadku adresy IP użytkowników są usuwane lub anonimizowane, dzięki czemu nie jest już możliwa identyfikacja danego użytkownika.

Pliki dziennika logów związane z generowaniem kodów kuponów są usuwane po upływie jednego roku, mogą być przetwarzane w celu zapobiegania niewłaściwemu wykorzystaniu kodów kuponów.

5. Możliwość sprzeciwu i usunięcia

Gromadzenie danych w celu udostępnienia strony internetowej i przechowywanie danych w plikach dziennika logów jest absolutnie niezbędne do działania strony internetowej. W związku z tym użytkownik nie ma możliwości wyrażenia sprzeciwu.


V.    Korzystanie z plików cookie

a) Opis i zakres przetwarzania danych

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookie to pliki tekstowe przechowywane w przeglądarce internetowej lub w systemie komputerowym użytkownika poprzez przeglądarkę internetową. Gdy użytkownik uzyskuje dostęp do strony internetowej, plik cookie może być przechowywany w systemie operacyjnym użytkownika. Ten plik cookie zawiera charakterystyczny ciąg znaków, który umożliwia jednoznaczną identyfikację przeglądarki przy ponownym wywołaniu strony internetowej.

Używamy plików cookie, aby uczynić naszą witrynę bardziej przyjazną dla użytkownika. Niektóre elementy naszej strony internetowej wymagają, aby przeglądarka uzyskująca dostęp mogła zostać zidentyfikowana nawet po zmianie strony.

Następujące dane są przechowywane i przesyłane w plikach cookie:

  • Identyfikator umożliwiający identyfikację użytkownika

Korzystamy również z usług i plików cookie firmy Webtrekk GmbH na naszej stronie internetowej w celu gromadzenia danych statystycznych dotyczących użytkowania i odpowiedniego ulepszania naszej oferty. Dane z Webtrekk są wykorzystywane do wyświetlania "5 najlepszych ofert współpracowników" platformy firmowej. Webtrekk GmbH posiada certyfikat TÜV Saarland w zakresie ochrony danych w obszarze oprogramowania do kontroli stron internetowych.

Za każdym razem, gdy odwiedzana jest strona internetowa naszego portalu, niektóre informacje przekazywane przez przeglądarkę użytkownika podczas procesu rejestracji są gromadzone i analizowane do celów kontroli sieci. Dane są gromadzone przez piksel osadzony na każdej stronie. Gromadzone są następujące dane:


  • Zapytanie (nazwa żądanego pliku)
  • Typ/wersja przeglądarki (np. Internet Explorer 6.0)
  • Język przeglądarki (np. polski)
  • Używany system operacyjny (np. Windows XP)
  • Wewnętrzna rozdzielczość okna przeglądarki
  • Rozdzielczość ekranu
  • Aktywacja JavaScript
  • Java włączona/wyłączona
  • Pliki cookie włączone/wyłączone
  • Głębia kolorów
  • Adres URL strony odsyłającej (poprzednio odwiedzana strona)
  • Skrócony adres IP w celu rozpoznania geograficznego
  • Czas dostępu
  • Kliknięcia

Webtrekk przechowuje adres IP tylko w formie skróconej (anonimowej) i wykorzystuje go wyłącznie do rozpoznawania sesji, geolokalizacji i obrony przed cyberatakami. Adres IP jest następnie natychmiast usuwany, dzięki czemu zebrane dane są anonimowe.

Przez Webtrekk stosowane są następujące pliki cookie:

  • Sesyjne pliki cookie (do rozpoznawania sesji, czas życia: jedna sesja)

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Webtrekk GmbH, Robert-Koch-Platz 4 10115 Berlin, http://www.webtrekk.com.

b) Podstawa prawna przetwarzania danych

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przy użyciu plików cookie jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

c) Cel przetwarzania danych

Celem stosowania technicznie niezbędnych plików cookie jest ułatwienie użytkownikom korzystania ze stron internetowych. Niektóre funkcje naszej strony internetowej nie mogą być oferowane bez użycia plików cookie. W tym celu konieczne jest rozpoznanie przeglądarki nawet po zmianie strony.

e) Czas przechowywania, opcje sprzeciwu i usunięcia

Pliki cookie są przechowywane na komputerze użytkownika i przesyłane przez niego do naszej witryny internetowej. W związku z tym użytkownik ma pełną kontrolę nad korzystaniem z plików cookie. Użytkownik może wyłączyć przesyłanie plików cookie lub ograniczyć korzystanie z witryny poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Pliki cookie, które zostały już zapisane, można usunąć w dowolnym momencie. Można to również zrobić automatycznieWyłączenie plików cookie na naszej stronie internetowej może spowodować ograniczenie dostępności niektórych funkcji.


VI. Korzystanie z sieci dostarczania treści (ang. Content Delivery Network) (CDN) i usług bezpieczeństwa (MyraSecurity)

1. Opis, cel i zakres przetwarzania danych

W celu optymalizacji czasu ładowania (wydajności), zwiększenia niezawodności i ochrony naszej infrastruktury IT przed złośliwymi atakami (np. tzw. atakami DDoS) wdrożyliśmy sieć dostarczania treści (CDN).

W tym celu korzystamy z usług firmy Myra Security GmbH, ul. Landsberger Straße 187, 80687 Monachium, Niemcy („MyraSecurity”).

CDN to sieć serwerów rozmieszczonych regionalnie, która pomaga w szybszym i bezpieczniejszym udostępnianiu treści z naszej strony internetowej – w tym między innymi plików statycznych, takich jak obrazy, pliki JavaScript i CSS. Z technicznego punktu widzenia MyraSecurity pełni funkcję tzw. odwrotnego serwera proxy. Oznacza to, że ruch między urządzeniem użytkownika a naszymi serwerami jest kierowany przez infrastrukturę MyraSecurity w celu przyspieszenia dostarczania treści oraz analizowania i ochrony przed potencjalnymi zagrożeniami.

W ramach tego procesu przetwarzane są techniczne dane protokołu (tzw. logi dostępu). Obejmują one między innymi:

  • adres IP użytkownika
  • datę i godzinę dostępu
  • żądaną treść (np. adres URL) oraz
  • informacje o przeglądarce i systemie operacyjnym (np. identyfikator strony (user-agent))

Przetwarzanie tych danych jest technicznie niezbędne do zapewnienia stabilności, wydajności i bezpieczeństwa naszej strony internetowej.

2. Podstawa prawna przetwarzania danych.

Podstawą prawną korzystania z MyraSecurity jest nasz uzasadniony interes w zapewnieniu bezpiecznego, szybkiego i niezawodnego działania naszej platformy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

MyraSecurity świadczy dla nas usługi wyłącznie jako dostawca usług technicznych, zobowiązany do przestrzegania naszych wytycznych.

Zawarliśmy z MyraSecurity umowę o przetwarzaniu danych zgodnie z art. 28 RODO. Gwarantuje to, że dane są przetwarzane wyłącznie zgodnie z naszymi wytycznymi, a nie dla własnych celów MyraSecurity. Przetwarzanie danych odbywa się wyłącznie w centrach danych na terenie Unii Europejskiej (UE) lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). W ramach tej usługi MyraSecurity nie wykorzystuje własnych plików cookie do analizy zachowań użytkowników.

3. Okres przechowywania

Logi dostępu zawierające adres IP użytkownika są przechowywane przez maksymalnie 10 dni w celu zapewnienia stabilności i bezpieczeństwa, a następnie są automatycznie usuwane lub anonimizowane.


VII. Newsletter

1. Opis i zakres przetwarzania danych

Na naszej stronie internetowej można subskrybować bezpłatne biuletyny. Miesięczny biuletyn można zasubskrybować podczas rejestracji. Subskrypcji biuletynu można również dokonać w dowolnym momencie w sekcji "Moje dane". W przypadku zasubskrybowania biuletynu podczas rejestracji, przekazywane są nam następujące dane:

  • Zwrot grzecznościowy
  • Tytuł
  • Imię i nazwisko
  • Data urodzenia
  • Kod pocztowy firmy
  • Firmowy adres e-mail
  • Hasło
  • Data i godzina rejestracji
  • Przynależność do listy dystrybucyjnej (platforma firmy)

Oprócz comiesięcznego biuletynu można również subskrybować specjalny biuletyn, który jest wysyłany w nieregularnych odstępach czasu po pomyślnym zarejestrowaniu się i zalogowaniu.

Zgoda użytkownika na przetwarzanie danych jest uzyskiwana w ramach procesu rejestracji i zawiera odniesienie do niniejszej polityki prywatności.

W związku z przetwarzaniem danych w celu wysyłania newsletterów, dane są przekazywane do Mapp Digital Germany GmbH, Dachauer Straße 63, 80335 Monachium. Dane są wykorzystywane wyłącznie do wysyłania newslettera.

W celu wysyłania newslettera przesyłamy do Mapp Digital pakiet danych zawierający następujące dane osobowe:

  • Adres e-mail
  • Zwrot grzecznościowy
  • Nazwisko
  • Przynależność do listy mailingowej (platforma firmy i typ newslettera)

2. Podstawa prawna przetwarzania danych

Podstawą prawną przetwarzania danych po rejestracji do newslettera przez użytkownika jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, jeśli użytkownik wyraził na to zgodę.

3. Cel przetwarzania danych

Celem zbierania adresu e-mail użytkownika jest dostarczanie newslettera.

Gromadzenie innych danych osobowych w ramach procesu rejestracji służy zapobieganiu niewłaściwemu wykorzystaniu usług lub używanego adresu e-mail.

4. Czas przechowywania

Dane są usuwane, gdy tylko przestaną być potrzebne do realizacji celu, dla którego zostały zgromadzone. Adres e-mail użytkownika jest zatem przechowywany tak długo, jak długo aktywna jest subskrypcja biuletynu.

5. Możliwość sprzeciwu i usunięcia

Subskrypcja newslettera może zostać anulowana przez zainteresowanego użytkownika w dowolnym momencie. W tym celu każdy newsletter zawiera odpowiedni link do sekcji "Moje dane" pracownika. W tym miejscu pracownik może zrezygnować z subskrypcji biuletynów.

W sekcji "Moje dane" znajduje się przejrzysta informacja o zamówieniu lub anulowaniu comiesięcznego biuletynu lub biuletynu specjalnego.

 

VIII. Rejestracja

1. Opis i zakres przetwarzania danych

Na naszej stronie internetowej oferujemy użytkownikom możliwość zarejestrowania się na naszym portalu poprzez podanie danych osobowych. Dane są wprowadzane do formularza, przesyłane do nas i przechowywane. Dane nie są przekazywane stronom trzecim. W ramach procesu rejestracji gromadzone są następujące dane:

  • Zwrot grzecznościowy (pole obowiązkowe)
  • Tytuł (opcjonalnie)
  • Imię i nazwisko (pole obowiązkowe)
  • Data urodzenia (opcjonalnie)
  • Kod pocztowy (opcjonalnie)
  • Adres e-mail (pole obowiązkowe)
  • Data urodzenia (opcjonalnie)
  • Newsletter (opcjonalnie)
  • Data i godzina rejestracji

W ramach procesu rejestracji uzyskiwana jest zgoda użytkownika na przetwarzanie tych danych. Przechowujemy również następujące dane:

  • Preferencje językowe dla platform z wieloma językami
  • Lokalizacja (przeglądarka internetowa, jeśli użytkownik wyraził na to zgodę Użytkownik może również określić lokalizację ręcznie)
  • Data zakończenia rejestracji
  • Znacznik czasu
  • Kod rejestracyjny
  • Rejestracja do comiesięcznego biuletynu e-mail ze znacznikiem czasu
  • Rejestracja do specjalnego biuletynu ze znacznikiem czasu
  • Akceptacja warunków użytkowania i polityki prywatności
  • Połączona platforma firmowa
  • Logowanie ze znacznikiem czasu
  • Korzystanie z aplikacji iOS/Android: tak/nie
  • Oferty zapisane na liście obserwowanych
  • Generowanie kodów kuponów
  • Przechowywanie kuponów
  • Formularze kontaktowe
  • Zawartość formularza wywołania zwrotnego
  • Opinie użytkowników o ofertach ze znacznikiem czasu

Aplikacja na iOS i Androida:

  • Dostęp do lokalizacji (automatyczne wykrywanie lokalizacji / nowości - wysyłanie wiadomości push, jeśli sklep z listy obserwowanych znajduje się w pobliżu)
  • Dostęp do kamery (skanowanie kodu QR)
  • Otrzymywanie powiadomień push - Nowe oferty: tak/nie
  • Otrzymywanie powiadomień push - wygasające oferty: tak/nie
  • Otrzymywanie powiadomień push - Przechowywanie z listy obserwowanych w pobliżu: tak/nie

Jeśli funkcja ta została aktywowana w portalu, użytkownik może zamieszczać w nim ogłoszenia drobne. W celu utworzenia ogłoszenia można wprowadzić następujące dane:

  • Zwrot grzecznościowy i tytuł
  • Imię i nazwisko
  • Adres e-mail
  • Numer telefonu
  • Adres

W celu zapewnienia, że wyłącznie uprawnieni użytkownicy mają dostęp do platformy, a oferty są wykorzystywane wyłącznie do celów indywidualnych, administrator będzie przetwarzał cyfrowy odcisk palca urządzenia lub przeglądarki.

Jest on stosowany, aby zapewnić przestrzeganie warunków użytkowania, zapobiec użytkowaniu oraz wykorzystaniu Państwa danych dostępowych i platformy w sposób niedozwolony.


Ponadto odcisk palca pomaga zapobiegać komercyjnemu wykorzystaniu ofert, w szczególności komercyjnemu zakupowi, komercyjnemu oferowaniu lub komercyjnej odsprzedaży towarów lub usług zakupionych ze zniżką. Niedozwolone przekazywanie danych dostępowych lub kodów będzie rejestrowane, aby zapobiegać ich niewłaściwemu wykorzystaniu przez osoby nieuprawnione.

 

2. Podstawa prawna przetwarzania danych

Przetwarzanie danych zebranych podczas rejestracji odbywa się na podstawie następujących podstaw prawnych:

  • Podstawą prawną przetwarzania danych niezbędnych do zapewnienia dostępu do portalu i administrowania użytkownikami (imię, nazwisko, adres e-mail) jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy).
  • Podstawą prawną przetwarzania danych opcjonalnych (np. stopień naukowy/tytuł, data urodzenia, kod pocztowy) jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, jeżeli użytkownik wyraził na to zgodę
  • Podstawą prawną gromadzenia danych dotyczących zwrotów grzecznościowych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (uzasadniony interes). Szczegółowe informacje na temat uzasadnionego interesu i przeprowadzonej analizy interesów można znaleźć w sekcji 3.
  • Podstawą prawną w zakresie pobierania odcisków palców w celu kontroli dostępu i zapobiegania nadużyciom jest art. 6 ust. 1 zdanie 1 lit. f) RODO (uzasadniony interes).

Rejestracja użytkownika jest wymagana w celu udostępnienia określonych treści i usług na naszej stronie internetowej. Rejestracja daje użytkownikowi dostęp do naszej platformy benefitów pracowniczych. Służy ona wyłącznie do prezentacji ofert rabatowych. Jeśli pracownik zaakceptuje te oferty, zostanie on przekierowany bezpośrednio i anonimowo do wybranego dostawcy, który następnie przejmuje za niego odpowiedzialność. Dane zebrane od pracowników przez firmy zewnętrzne w celu realizacji odpowiedniej umowy są przetwarzane przez firmy zewnętrzne lub ich partnerów umownych. Dopiero gdy produkt zostanie faktycznie zakupiony, pracownik podaje dane osobowe niezbędne do dokonania zakupu, a tym samym zawiera transakcję prawną z dostawcą. W tym zakresie również nie przekazujemy żadnych danych, a dostawca nie może wyciągnąć żadnych wniosków co do tego, do której firmy należy pracownik. Nasza Spółka nie przetwarza żadnych danych osobowych dotyczących działań i zakupów użytkowników. Gromadzenie danych osobowych podczas rejestracji jest wykorzystywane do identyfikacji i kontaktu z użytkownikiem, zapytań o wsparcie, dowodów prawnych, analiz marketingowych i grup docelowych oraz wyświetlania zapamiętanych ofert.

3. Cel przetwarzania danych i uzasadnione interesy

Aby uzyskać dostęp do niektórych treści i usług na naszej stronie internetowej, użytkownik musi się zarejestrować. Po pomyślnej rejestracji użytkownik uzyskuje dostęp do naszej platformy z ofertami dla pracowników. [...] Gromadzenie danych osobowych w ramach procesu rejestracji służy identyfikacji i zwracaniu się do użytkowników, obsługiwaniu zapytań, gromadzeniu dowodów prawnych, analizom marketingowym i analizom grup docelowych oraz wyświetlaniu zapisanych ofert.

Uzasadnienie prawnie uzasadnionego interesu w zakresie gromadzenia danych dotyczących zwrotu grzecznościowego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO):

Zwrot grzecznościowy jest gromadzony w celu zapewnienia naszego prawnie uzasadnionego interesu w zakresie profesjonalnej komunikacji charakteryzującej się wysoką jakością i dostosowaniem do odbiorcy. Uważamy, że odpowiednia komunikacja w kontekście pomocy technicznej, powiadomień systemowych i ogólnego przekazywania informacji ma zasadnicze znaczenie dla zapewnienia wysokiej jakości usług i utrzymania relacji z naszymi użytkownikami opartej na zaufaniu. Naszym zdaniem Państwa interesy i podstawowe prawa nie mają charakteru nadrzędnego w stosunku do naszego interesu w zapewnieniu niezbędnej ochrony danych osobowych, ponieważ stosowanie zwyczajowej formy zwracania się („Pan” lub „Pani”) jest powszechną i racjonalnie oczekiwaną praktyką w transakcjach biznesowych. Nasza analiza wykazała, że nasz interes w zapewnieniu uporządkowanej struktury profesjonalnej komunikacji przeważa nad interesem osób, których dane dotyczą, w tych okolicznościach.

Uzasadnienie prawnie uzasadnionego interesu w zakresie pobierania odcisków palców (art. 6 ust. 1 lit. f RODO):

Przetwarzanie odcisków palców generowanych przez urządzenie lub przeglądarkę użytkownika ma na celu ochronę naszych prawnie uzasadnionych interesów w zakresie zapewnienia integralności platformy i zapobiegania nadużyciom. Nasz model biznesowy opiera się na przyznawaniu wyłącznych korzyści wyłącznie uprawnionym użytkownikom (pracownikom firm partnerskich). Model ten jest zagrożony w sposób zasadniczy przez nieuprawnione ujawnianie danych dostępowych, automatyczne tworzenie kont i komercyjne wykorzystywanie zniżek.

Ochrona konta wyłącznie za pomocą nazwy użytkownika i hasła nie jest wystarczająca w tym celu, ponieważ dane dostępowe można łatwo ujawnić. Pobieranie odcisków palców jest zatem konieczne do wykrywania i powstrzymywania nadużyć oraz zapewnienia przestrzegania regulaminu użytkowania. Wpływ na prawa użytkownika jest ograniczony do minimum: Utworzony odcisk palca jest spseudonimizowany, służy wyłącznie do celów bezpieczeństwa, nie jest przekazywany niezaangażowanym stronom trzecim i nie jest wykorzystywany do celów reklamowych lub śledzenia użytkowników poza naszą platformą. Podczas wyważania interesów, nasz istotny interes w zakresie ochrony naszej usługi i całej społeczności użytkowników przed oszustwami i nadużyciami przeważa nad Państwa interesem w zakresie ochrony tych konkretnych danych technicznych, szczególnie że jako uprawniony użytkownik jesteście Państwo również zainteresowani wyłącznością i bezpieczeństwem platformy.

4. Czas przechowywania

Dane zostaną usunięte, gdy tylko przestaną być potrzebne do realizacji celu, dla którego zostały zgromadzone. Dotyczy to danych zebranych podczas procesu rejestracji, jeśli rejestracja na naszej stronie internetowej zostanie anulowana lub zmieniona.

5. Możliwość sprzeciwu i usunięcia

Użytkownik ma możliwość anulowania rejestracji w dowolnym momencie. Przechowywane dane użytkownika mogą zostać zmienione w dowolnym momencie. W zakładce "Moje dane" użytkownik może w dowolnym momencie usunąć swoje konto za pomocą opcji: "Usuń dostęp" i wprowadzić zmiany w tym obszarze.

 

IX. Formularz kontaktowy i kontakt e-mail

1. Opis i zakres przetwarzania danych

Na naszej stronie internetowej znajduje się formularz kontaktowy, za pomocą którego można skontaktować się z nami drogą elektroniczną. Jeśli użytkownik skorzysta z tej opcji, dane wprowadzone w formularzu zostaną przesłane do nas i zapisane. Dane te są następujące:

  • Zwrot grzecznościowy
  • Imię i nazwisko
  • Twój adres e-mail
  • Przedmiot zgłoszenia
  • i treść wiadomości
  • Wersja przeglądarki
  • System operacyjny.

Następujące dane są również przechowywane w momencie wysyłania wiadomości:

  • Adres IP użytkownika
  • Data i godzina wysłania wiadomości e-mail.

Alternatywnie można skontaktować się z nami za pośrednictwem podanego adresu e-mail. W takim przypadku dane osobowe użytkownika przesłane wraz z wiadomością e-mail będą przechowywane przez Spółkę.

2. Podstawa prawna przetwarzania danych

Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, jeśli użytkownik wyraził na to zgodę.

Podstawą prawną przetwarzania danych przekazywanych w trakcie wysyłania wiadomości e-mail jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Jeśli kontakt e-mailowy ma na celu zawarcie umowy, dodatkową podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

3. Cel przetwarzania danych

Przetwarzanie danych osobowych z formularza kontaktowego służy nam wyłącznie do podjęcia działań w związku z otrzymaną wiadomością. Jeśli użytkownik kontaktuje się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, również stanowi to niezbędny uzasadniony interes w przetwarzaniu danych.

Pozostałe dane osobowe przetwarzane podczas procesu wysyłania wiadomości są wykorzystywane w celu zapobiegania niewłaściwemu wykorzystaniu formularza kontaktowego i zapewnienia bezpieczeństwa naszych systemów informatycznych.

4. Czas przechowywania

Dane są usuwane, gdy tylko przestaną być potrzebne do realizacji celu, dla którego zostały zgromadzone. W przypadku danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym i danych przesłanych pocztą elektroniczną ma to miejsce po zakończeniu danej rozmowy z użytkownikiem. Rozmowa zostaje zakończona, gdy z okoliczności można wywnioskować, że dana kwestia została ostatecznie wyjaśniona.

5. Możliwość sprzeciwu i usunięcia

Użytkownik ma możliwość odwołania swojej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Jeśli użytkownik skontaktuje się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, może w dowolnym momencie sprzeciwić się przechowywaniu swoich danych osobowych. W takim przypadku rozmowa nie może być kontynuowana.

W takim przypadku wszystkie dane osobowe przechowywane w trakcie kontaktu z nami zostaną usunięte.


X.   Ujawnianie danych osobowych osobom trzecim

Korzystamy z zewnętrznego systemu firmy http://salesforce.com Germany GmbH (siedziba: Monachium, Sąd Rejonowy w Monachium HRB, 158525, adres siedziby: Erika-Mann-Straße 31-37 80636 Monachium, Niemcy, dyrektorzy zarządzający: Joachim Wettermark, José Luiz Moura Neto) w celu przetwarzania zgłoszeń serwisowych przesłanych pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem formularzy na portalu serwisowym. Dane są przechowywane wyłącznie w UE. Zawarliśmy z Salesforce umowę dotyczącą przetwarzania zamówień, a także dodatkową standardowe klauzule umowne UE. Prosimy również o zapoznanie się z informacjami Salesforce dotyczącymi ochrony danych: https://www.salesforce.com/eu/ .

Dane naszego portalu przechowujemy u naszego dostawcy usług technicznych mpex GmbH (hosting), Werner-Voß-Damm 62, 12101 Berlin.

Ponadto, dane są przekazywane w ramach Grupy do corporate benefits IT solutions, Schiffbauerdamm 40, 10117 Berlin (dawniej corporate benefits ventures GmbH) w celu świadczenia naszych usług.


XI.    Prawa osoby, której dane dotyczą

Jeśli Twoje dane osobowe są przetwarzane, jesteś osobą, której dane dotyczą w rozumieniu RODO i przysługują Ci następujące prawa wobec administratora:

1. Prawo do informacji

Użytkownik może zażądać od administratora potwierdzenia, czy jego dane osobowe są przez nas przetwarzane.

Jeśli takie przetwarzanie miało miejsce, użytkownik może zażądać od administratora następujących informacji:

(1) cele przetwarzania danych osobowych;

(2) kategorie przetwarzanych danych osobowych;

(3) odbiorcy lub kategorie odbiorców, którym dane osobowe dotyczące użytkownika zostały lub zostaną ujawnione;

(4) planowany okres przechowywania danych osobowych dotyczących użytkownika lub, jeśli podanie konkretnych informacji na ten temat nie jest możliwe, kryteria ustalania okresu przechowywania;

(5) istnienie prawa do sprostowania lub usunięcia danych osobowych dotyczących użytkownika, prawa do ograniczenia przetwarzania przez administratora lub prawa do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;

(6) istnienie prawa do odwołania się do organu nadzorczego;

(7) wszelkie dostępne informacje o pochodzeniu danych, jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą;

(8) istnienie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania zgodnie z art. 22 ust. 1 i 4 RODO oraz - przynajmniej w tych przypadkach - istotne informacje na temat sposobu, zakresu oraz zamierzonych skutków takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą.

Użytkownik ma prawo zażądać informacji, czy jego dane osobowe są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W tym kontekście użytkownik może zażądać informacji o odpowiednich zabezpieczeniach zgodnie z art. 46 RODO w związku z przekazaniem danych.

2. Prawo do sprostowania

Użytkownik ma prawo do sprostowania i/lub uzupełnienia wobec administratora, jeśli przetwarzane dane osobowe dotyczące użytkownika są nieprawidłowe lub niekompletne. Wówczas administrator niezwłocznie dokonuje korekty.

3. Prawo do ograniczenia przetwarzania

Użytkownik może zażądać ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych w następujących przypadkach:

(1) w przypadku zakwestionowania prawidłowości danych osobowych dotyczących użytkownika przez okres umożliwiający administratorowi zweryfikowanie prawidłowości danych osobowych;

(2) gdy przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a użytkownik sprzeciwia się usunięciu danych osobowych i zamiast tego żąda ograniczenia ich przetwarzania;

(3) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do realizacji celów przetwarzania, ale są one wymagane przez użytkownika do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych, lub

(4) jeśli użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO i nie ustalono jeszcze, czy prawnie uzasadnione interesy administratora są nadrzędne wobec praw użytkownika.

Jeżeli przetwarzanie danych osobowych dotyczących użytkownika zostało ograniczone, dane te - poza ich przechowywaniem - mogą być przetwarzane wyłącznie za zgodą użytkownika lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.

Jeśli ograniczenie przetwarzania zostało zastosowane zgodnie z powyższymi warunkami, użytkownik zostanie poinformowany przez administratora przed dokonaniem zniesienia ograniczenia.

4. Prawo do usunięcia danych

a) Obowiązek usunięcia

Użytkownik ma prawo żądać od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących go danych osobowych, a administrator ma obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć dane osobowe, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:

(1) Dane osobowe dotyczące użytkownika nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zgromadzone lub w inny sposób przetwarzane.

(2) Użytkownik cofnął zgodę, na której opierało się przetwarzanie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania.

(3) Użytkownik wnosi sprzeciw wobec przetwarzania zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO i nie występują ważne, prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą lub użytkownik wnosi sprzeciw wobec przetwarzania zgodnie z art. 21 (2) RODO.

(4) Dane osobowe dotyczące użytkownika były przetwarzane niezgodnie z prawem.

(5) Usunięcie danych osobowych dotyczących użytkownika jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator.

(6) Dane osobowe dotyczące użytkownika zostały zebrane w związku z usługami społeczeństwa informacyjnego oferowanymi zgodnie z art. 8 ust. 1 RODO.

b) Informacje przekazywane stronom trzecim

Jeżeli administrator upublicznił dane osobowe dotyczące użytkownika i jest zobowiązany do ich usunięcia zgodnie z art. 17 ust. 1 RODO, podejmuje odpowiednie środki, w tym środki techniczne, uwzględniając dostępną technologię i koszty wdrożenia, w celu poinformowania administratorów danych przetwarzających dane osobowe, że użytkownik jako osoba, której dane dotyczą, zażądał usunięcia wszystkich linków do tych danych osobowych, kopii lub replikacji tych danych osobowych.

c) Wyjątki

Prawo do usunięcia danych nie istnieje, jeśli przetwarzanie jest konieczne do:

(1) korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji;

(2) w celu wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator lub w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;

(3) ze względu na interes publiczny w dziedzinie zdrowia publicznego zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. h oraz i oraz art. 9 ust. 3 RODO;

(4) do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych zgodnie z art. 89 ust. 1 RODO, o ile prawdopodobne jest, że prawo, o którym mowa w lit. a), uniemożliwi lub poważnie utrudni realizację celów takiego przetwarzania, lub

(5) w celu dochodzenia, wykonywania lub obrony roszczeń prawnych.

5. Prawo do powiadomienia o sprostowaniu, usunięciu danych lub o ograniczeniu przetwarzania

Jeśli użytkownik skorzystał wobec administratora z prawa do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, administrator ma obowiązek powiadomić wszystkich odbiorców, którym ujawniono dane osobowe dotyczące użytkownika, o sprostowaniu lub usunięciu danych lub ograniczeniu przetwarzania, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagać niewspółmiernie dużego wysiłku.

Użytkownik ma prawo być informowany o tych odbiorcach przez administratora.

6. Prawo do przenoszenia danych

Użytkownik ma prawo otrzymać dotyczące go dane osobowe, które dostarczył administratorowi, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Użytkownik ma również prawo do przekazania tych danych innemu administratorowi bez przeszkód ze strony administratora, któremu dostarczono dane osobowe, w przypadku, gdy:

(1) przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO lub na podstawie umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO

oraz

(2) przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.

Korzystając z tego prawa, użytkownik ma również prawo do tego, aby jego dane osobowe były przekazywane bezpośrednio od jednego administratora do drugiego, o ile jest to technicznie wykonalne. Nie może to mieć wpływu na wolności i prawa innych osób.

Prawo do przenoszenia danych nie ma zastosowania do przetwarzania danych osobowych niezbędnych do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

7. Prawo do sprzeciwu

Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO, w tym profilowania na podstawie tych przepisów.

Administrator nie będzie już przetwarzać danych osobowych dotyczących użytkownika, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności użytkownika, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Jeśli dane osobowe użytkownika są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania w zakresie, w jakim jest ono związane z takim marketingiem bezpośrednim.

Jeśli użytkownik sprzeciwi się przetwarzaniu danych do celów marketingu bezpośredniego, jego dane osobowe nie będą już przetwarzane do tych celów.

Niezależnie od dyrektywy 2002/58/WE, użytkownik ma możliwość skorzystania z prawa do sprzeciwu w związku z korzystaniem z usług społeczeństwa informacyjnego za pomocą zautomatyzowanych środków wykorzystujących specyfikacje techniczne.

8. Prawo do odwołania oświadczenia o wyrażeniu zgody na mocy przepisów o ochronie danych

Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie odwołać oświadczenie o wyrażeniu zgody na mocy przepisów o ochronie danych. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania opartego na zgodzie przed jej wycofaniem.

9. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowanie

Użytkownik ma prawo nie podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywołuje wobec niego skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na niego wpływa. Powyższe prawo nie ma zastosowania, jeśli profilowanie:

(1) jest niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy między użytkownikiem a administratorem,

(2) jest dozwolone przez prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego, któremu podlega administrator i które określa również odpowiednie środki w celu ochrony praw i wolności oraz uzasadnionych interesów użytkownika; lub

(3) za wyraźną zgodą użytkownika.

Decyzje te nie mogą jednak opierać się na szczególnych kategoriach danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 RODO, chyba że zastosowanie ma art. 9 ust. 2 lit. a lub g i podjęto odpowiednie środki w celu ochrony praw i wolności oraz uzasadnionych interesów użytkownika.

W przypadkach, o których mowa w ust. 1 i 3, administrator danych wdraża odpowiednie środki w celu ochrony praw i wolności oraz uzasadnionych interesów użytkownika, w tym co najmniej prawa do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony administratora, do wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania decyzji.

10. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Bez uszczerbku dla innych administracyjnych lub sądowych środków ochrony prawnej, użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca domniemanego naruszenia, jeśli uważa, że przetwarzanie dotyczących go danych osobowych narusza RODO.

Organ nadzorczy, do którego wniesiono skargę, informuje skarżącego o statusie i wyniku skargi, w tym o możliwości skorzystania z sądowego środka ochrony prawnej zgodnie z art. 78 RODO.

W Polsce właściwym organem jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa, infolinia: 606 950 000, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.




last updated: 11.2025

Skutecznie sprzeciwiłeś się przechowywaniu danych.

Wyraziłeś zgodę na przechowywanie danych.